Mennyből az angyal....

 2009.03.13. 18:49

De sokszor hallottam már ezt a címet...Már a könyökömön jön ki. Ma ünnepeltük március 15-t, a szokásos reggeli dög unalmas mise, egy béna vendégpappal, majd 10től délig szavalóverseny...A vigasz csak az volt, hogy egy spenót inteligenciával rendelkező ajtósszekrény csávó, és a szivárvány haláláról szavalt.....(mindenki a témához illő valami nemzeti, forradalmit mondott) De kellett az extra..Meg a profi zenekarunk, tyű na az aztán tud szózatot játszani :D

Délután csak én tartottam a frontot a Comenius chaten a magyarok között, és már beszéltem is ... tiszta őrület volt.. Majd kimentem Erikkel a Renoba, közben meg vele is eléggé elmreültünk a komoly témákban : csajok, mozi, nyomorékok !!

Végre megvan a dünamisz beosztás is....... 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr661000532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása