Tegnapi napom picit viccesen zajlott..A semmilen napon volt egy koncert, és utánna pakolás, nameg az első 3 dög uncsi óra...Szóval Damjánnal felmentünk Pestre Imivel és Vencellel... Bejártuk fél Bp-t gyalog, beültönk egy nagyon gagyi Mexicoi kajáldába, patrónásoztunk majd elmentünk egy görög misére, 6ra... Következmény: lekéstük a buszt, vagyis elértem még a lámpánál, ki is nyitotta az ajtót, de mikor meglátta Jimmyt becsukta dudált és elment... Vonattal este 10-re felértünk Egomba...

Ma 8 után vett fel Réka apukája a kisbusszal, és elmentünk Tatabányára.....Amikor beléptem még nem féltem annyira, de a többiek arcán látszott a végső kétségbeesés...Hát igen azt hittem A kategóriában is megálljuk a helyünket, de tévedtem.. Nem volt támadásunk, mert a fiúk csak 3-son kívülüthettek, és nem adtak normális labdákat nekünk...Nemtudom miért, de azt hiszem Annácska sokkal több labdát kapott, amivel nemnagyon tudtunk eredményt elérni.. A lényeg hogy holnap a 9.-10.-11. helyért játszunk, immár Juszuf nélkül...

Ekkor töprengtem el azon, hogy tényleg valaki mást kellett volna elhozni, aki legalább ütni tudott volna, ha mi nem..

Annak viszont örültem hogy 2 biztos szurkolónk is volt. Egyik az Anna, akitől sms-ben tudtam meg, hogy emlékszik még rám, a másik pedig egy francia csávesz volt, aki Réka apjával bandázott :)

Hívtak, hogy menjünk ki a városba szórakozni, de nem akarok bajt Dumcival, meg holnap jobb lesz.......Nyernünk KELL !!!

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr37971928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása