Tegnap majdnem elsírtam magam...Megint meghalt az internetem, és megint elment Anna MSN-ezés közben....Ez annyira gáz...A hanyatlás az itt kezdődött, ami nyilvánossá ma tesiórán vált. Szép idő volt, esett a hó, sütött a nap, és duplatesin nem akartam bent tornászni... Inkább meggyőztem Pepét, hogy menjünk ki focizni és futni. Természetesen a nagyonhülyéknek nem esett le hogy ez így jobb...

Fizikán Tz-t írtunk, ami szerintem 5-re sikerült, ebben az játszhatott nagy szerepet, hogy tegnap voltam korrepen :)

Holnap Biosz TZ, és megyünk a görögbálba Imivel.....

Délután tanultam, és a Comenius projektet csináltam..

Itt van lassan a március 8. és jönnek a patrónások..Már egészen jól tartok a programtervezéssel, de még vannak bajok :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr53955323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása