Dorog..Hymnus...

 2009.02.19. 13:24

Tegnap Infóórán megkaptam az érettségi tételeket, hát picit nééééztem, mert elég sok van :)

Infó után edzésre rohantam, ahol megint csak 5-n voltunk :) De legalább fonesszal megbeszéltem, hogy majd márciusban játszunk FRANKA-DOROG meccset :)

Visszajövetelem után a netünk megint picit szarozott, de meg tudtam ismerni egy sokadik spanyol csajszit, és megint beszélhettem Annával...Öszintén nagyon kedves lánynak tűnik, nagyon szívesen találkoznék vele, de félek, hogy ha lenne köztünk valami, az a suli rovására menne :(

Ma amúgy Sárközivel feleltünk a Hymus és a Szózat elemzéséből 5-re :) Ez számomra egy pozitív előjel, hogy semmi sincs elveszve :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr52952699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása