Sunshine...is gooooood.....

 2009.02.06. 18:31

Tegnap elég sokat lógtam a gép elött, regeltem a csapatot a www.sanc.hu, majd nagyonjót msn-eztem Carmennnel a spanyol lánnyal. Írtam egy mailt egy németcsajnak is.. Szóval jól zártam a napom.

Reggel arra keltem hogy besüt a nap az ablakon, azt reméltem, hogy legalább 9 óra van, de csak 6:59 volt...Pedig milyen jó lett volna belógni az első két órát :)

Tesin kinn fociztunk a verőfényes napsütésben...Kimenőben a Kóka elméletileg nem tudott volna táncot tartani. Én meg nem akartam, ergó felhívtam a csajokat, hogy nem lesz. Az egyik felét tudtam csak elérni, ergo a másik fele le volt szarva. Kókát meg a kezdés elött 10 perccel láttam kimenni a városba, "meginni egy kávét". Na a barom parasztja csak megtartotta az órát.. De legalább nélkülem, Imi és Máté nélkül :)

Az első studiumot bealudtam, csak az volt a gáz, hogy mikor bejött Szántó akkor éppen felébredtem, mikor kérdezte, hogy mit tanulok, rávágtam, hogy angolt, mikor a törikönyv volt a fejemen elötte...

Na most meg készülök az esti edzésre :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr43927084

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: data sidney 2018.02.06. 04:20:36

Új rendőrségi védőmellény - Combat Gear Blog

Trackback: data sidney 2018.02.01. 06:45:51

Hatalomkór - Tudomány / Science

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása