Tiborc egy büdős paraszt !

 2009.02.05. 13:32

Tegnap délután infó órán msnezhettem egy másik spanyol csajjal (asszem Núria Ferrinek hívták ), aki rendi volt és kirakott magáról képet (ennyivel élelmesebb, mert ő nem küld, hanem mutat) a baj csak az volt hogy az e-buddy online msn messenger nem jelenítette meg a képet.... :(

Az utolsó edzés egész jó volt a pécsi meccs elött, mikor pedig visszaértem Egomba, krisszel és Zsobével megnéztünk egy Romantikus hajós filmet :)

Este végre tök jót tudtam aludni, majd ma jött a töri cetli, majd az irodalom TZ, ami nagyon jól sikerült, egy egész oldalt teleírtam Tiborc paraszt jellemzésével !

Végül angolon újraírtam a rossz tz-t és kaptam egy fivét a fordításomra :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr4924350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása