Ez a szállóige forog az agyamba már mióta... Ritkán van úgy, hogy nem mondom ki, hogy elegem van valamiből, de kezd megint afelé haladni a dolog. Igen, tudom van sok olyan szociálisan és morálisan roggyant ember a világon, akik lehet, hogy nem készakarva, de annyira felgyújtanak belül bennem valamit, hogy észre sem veszem és már minden lángol. Napomnak egy csúcspontja volt (a két óra filmnézésen kívül, amitől már nem lehet levakarni a plafonról !!! ), hogy magyar fakton a nyelv aktuális probrémáira tértünk ki. Egyik ilyen a LÁJK-kérdés, de szó esett a plágiumról (nekem volt igazam, de ezt tudtam is :P ). Szóval most hideg van, majdnem havazik. Kezdem magamat csődben érezni, minden szinten. Be kell húznom a gyeplőt, mert ez így rossz lesz. De menni, fog mert már nagyon májer vagyok ebben, sőt már picit el is szoktam tőle... De egy valamit utálok, hogyha valaki játszik az időmmel, ha valaki élvezi, hogy bénázik amikor én nem vagyok kapó rá, és bénázzon, de ne az én drága időmben! Aki hülye, az halljon meg (Viva természetes szelektáció!!!) ! Én nem fogom őt segíteni, mert rohadtúl semmi közöm hozzá, se neki hozzám. A végére engedjétek meg, hogy feldobjam magam :)

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr812635922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása