Bambaaa

2009.10.04. 22:56

Reggel korán Robesszal együtt jöttünk vissza Egom citybe. Mise, majd kaja, majd séta, majd PES meg netezés ... Majd tranzitus. Majd ünnepi vacsi = száraz kifli. Majd foci a pályán, majd pizza, majd ima, majd Anita, majd meccs, majd puding, és most blog :D De csak azért mert álmos vagyok :D

A lelkigyakorlat zárásaként Nagymarosra mentünk, ahol Barsi Balázs atya prédikációját éltük végig, megint :D Majd csoportonként foglalkozáson vettünk részt. Aminagyon jó volt, mert a Narancssárga csapatban Ferivel és Gáborral átvettük az irányítást. A csapatban sokan voltunk, pld 3 szentendrei ferences, 3 PHG-s meg csomóan máshonnan. Megmásztunk egy hegyet, majd visszafelé lecipeltem egy Virágot, aki legyilkolt engem. És buta paci voltam, megharapott, betakarta a szemem, és majdnem lezúgtunk. Szóval kis bestia volt. Most meg fáj a nyakam....

Este a patrónás tesóosztályosokkal jöttem haza.... Vonattal.... R. Robesszal :D

Nincs azatya !!!

2009.10.02. 19:21

3 napos lelkigyakorlatra Sümeg cityre mentünk az osztállyal. A szállás és a kaja egészen elviselhető volt ( csak ebédelni mentünk máshova, mert reggelit és vacsit hoztunk magunkkal a koleszből ) Egyik nap délután megnéztük Newmen (asszem így hívták) bíboros templomát, akit jövőre fognak Boldoggá avatni, és a terep már készül a banzájra. Az elmélkedéseket " az ország egyik legjobb lelkigyakorlat tartója tartotta, Barsi Balázs atya". Igazából nagyon jó volt az egész, sok kérdőjel feloszlott illetve megjelent a "fejem fölött" . A másik nap pedig megnéztük a várat. Nagyon sajnálom, hogy az osztályom nagy részének nem sikerült megfelelően felfogni az egész lényegét.

Ezúton is szeretném megköszönni elsősorban Anitának, illetve mindenkinek aki felköszöntött szülinapom alkalmából. Nagyon jó érzés volt. Az is mikor személyesen felhívják az embert !!!! És ebben csak az a szomorú, hogy akiktől legjobban elvárható lenne az egész, azok nem hívtak :( Pontosítva csak 1 ember hívott fel, akit ezért is szeretek....

Ohaa

2009.09.29. 08:45

Tegnap délben összepakoltam, már amit lehetett, mert kb a cuccaim 90 % otthon hagytam. Majd irány a kedvenc kínaim, majd Egom city. Az esti bajnokin 4:3-ra nyertünk a Szent Erzsébet ellen. Szerintem jól teljesítettem, meghúzódott az ágyékomnál valami, a jobb kezemen az egyik ujjam. A koleszban ketten maradtunk a Robival. Este felhívtam Anitát, és olyan rossz érzés mikor az ember ki akarja mondani a szót, azt a bizonyosat, de valahogy lefagy mikor elér oda. Nem vagyok kőszívű lény, de nem megy...

Ma megyek Sümegre lelkigyakorlatra és csak 2-án jövök haza, vagyis Egomba.