Manap

 2009.12.18. 23:25

Ma tek tézé, o lasz tézé volt. Meg te sí fel mér és, ami ből ki derült , hogy ke mény vagy ok de ne m va gyok for mában. Oly an vicc es így ír ni. Na gyon fel dobja a hang ulatom. Szóv al ma még meg is bor otválkoz tam. Meg tan ultam bi oszt hol napra. De kell még sok at tan ulnom, nem ront hatom el a javí tást. Volt am es ti rö pin is, tök po én volt, de nem volt nagy ját ék mert csak rö högtünk.

A mai ember akit bemutatnék, az bogárka lenne.

Bogárkáról azt kell tudni, hogy lány, nagyon sportos és szép. Innentől következtetni lehet, hogy bejön nekem. Az életemben nagyon sok hibát csináltam már, és tudom, hogy már nagyon közel jártam ahhoz, de nem jött össze... Most meg itt vagyok, szánom bánom már, és hihetetlen rossz. Nem tudom mitévő legyek, mert egyre jobban kezdek megint belehabarodni. Valami nagyon megfog benne. Amúgy meg röpizik, meg szeret úszni, meg majdnem minden sportot. És kedves, valamint ha véletlen elolvasná ezt a bejegyzést, akkor nem nyírna ki. asszem...

Légy jó pussz mill

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr531608061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása