Hun a PES 10???

 2009.10.25. 22:51

 Azt írták, hogy 23-án jön ki.. Én már akkor röhögtem rajta, mert akkor minden zárva lesz... De ma már 25 van, és se a Saturn, se az E.W., se az 576-ban nincs... És hogy mennyibe fog kerülni... Nehéz megmondani, de lehet, hogy a Fifa10 árát nem tudja überelni, azaz 9990 Ft. Szóval úgy néz ki 2:0 a FIFÁnak eddig, gólszerzők: Megjelenés, Ár.

Kaptam egy kis gonoszkától egy SMS-t reggel.... Hmm... szóval a napom jól indult. Majd a hosszú semmittevés, persze egy kis munkával fűszerezve, után kimozdultam. Voltam vásárolni, majd segítettem anyunak egy asztalt átcipelni a fél városon, és mindenki engem nézett hülyének, és nem őt :( Kivéve a török büfés haver, aki csak biztatott, és ajánlott egy tanácsot a cipekedésre illetően..

Hazaérve meg kellett tárgyalnom, hogy a (egyik haverom szavaival élve) "szűűűűűűűűűsz pina rábasztállll" (utólag is elnézést kérek az alpári kifejezésekért, de nagyban hozzájárul a helyzet átérzéséhez), helyzetben mit illendő csinálni. Ááá ezek az sms-ek engem megesznek... Nem bírom már sokáig.... csak 12 óráig..

Ja és még valami, ma rádiót hallgattam, és az megkért, hogy írjam bele :

"Én a DANUBIUSt hallgatom"

Az én rádióm (muszáj meghallgatnod, I (L) this track ):

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr91474926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása