Ez is megvan

 2009.10.17. 06:22

Tegnap egy átlagos sulinap volt, ahol átlagon felül kiakadtam a kistanárra. Kb hibátlan dogát írtam, erre meg 4est adott az esszémre, és azt írta, hogy lehetett volna párbeszédes formában is ! Én erre persze eldobtam az agyamt, szerintem ilyen jó dogát régen írtem már, erre egy nálam 3-4 évvel idősebb csaj lehúz, hát menjen el a csudába.

Lagalább angol órán tesi volt, először nagypályás kosár, majd nagypályás foci :D

Délután Biosz tz-re tanultam, meg másoltam az elmaradásaimat. Valamint szembeszültem azzal a ténnyel, hogy a ferencesek jól tudnak szervezni :D

Délután NYERTEK A MAGYAROK , így 3. vagyunk az U20-as VB-n. Szerintem ez nagyon jó teljesítmény volt, mert így a világ is megláthatta, hogy vannak még magyarok. Nagyon bízom benne, hogy lesz 2. aranycsapat !!!

Este voltam röpizni, nagyon jól esett, a visszajövetelt leszámítva, mert juszuf nem volt itt :( :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr531455358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása