HídTúra, avagy leesett...

 2009.08.21. 12:51

Miután megváltunk Jucáéktól és Gábortol a Nyugatiból mentünk a Redbul Air Race-re, ahol beengedtek minket a lezárt rakparti szakaszra is :) De találkoztunk Marci haverommal, és kajáltunk a kínaiban, ami Lazának nem nagyon tetszett, de ocsó, és jó :) Majd sétáltunk megint, mikor Robika is csatlakozott a csapathoz... Fogadtunk, és egy " FREE HUGS !!!" táblával rohangáltunk, a limit 1 óra volt, és 28 találatott könyvelhettem el, plussz egy haveri válveregetést, valamint egy hi5-ot.... A tüzijátékot a Margithíd közepéről néztük... Majd odacsapódtattunk egy lány bandához akik picit túl boldogak voltak... És velük is tekeregtünk, majd hazamentünk a nagyimhoz :)

Összesen 30, 49 KM gyalog !!! Team: Jimmy, Laza és Én ...

 

Ami a legjobban tetszett, az viszont az volt, hogy tudtam beszélni bogárkával, és sajna egyedül volt otthon, de nem tudott lejönni Bp-re... Viszont lehet, hogy én voltam elragadtatva, de Laza szerint is leesett :) Bárcsak igaza lenne :)

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr431327876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása