Gyakorló elmebeteg...

 2009.08.14. 18:28

Szóval nagyit rávették, hogy váltson tv-t upc-ről T-home IP-tvre...Csak szegény azt se tudja, hogy azt eszik-e vagy isszák...NA a lényeg az volt hogy 3 hete megy a cirkusz, mert először úgy volt, hogy az egész házuk vált, majd egyesével...Én elmentem Németorzságba, mami pedig megrendelte a kábeltv :) Csak azt nem lehet megoldani a házban mert nincs koax-kábel telepítve a házba :) Szóval Ip tv...Ma reggel jött a szerelő, nagyi már teljesen fel volt dobva, még a régi idők embere, tudjátok az olyan volt, hogy mindennel megkinálták a vendéget, és fecsegtek mamár idegesítőnek tűnő módon a semmiről...Nekem és a szerelőnek kész passió volt végighallgatni... De én már most sajnálom a mamit, mert az új lehetőségek halmazában tuti el fog tévedni, és kb fél év bosszúsága még lesz a cuccal :) De én már élvezem, tök jó megállítani a reklámokat :)

Tegnap annyi lecseszést kaptam mindenért amennyit még sohasem...Azzal is jöttek, hogy nincsenek barátaim...ááá...najó ebbe belediliztem...

Ma meg voltam a Westendben és holland tesókkal szórakoztam egyett :) a röplabdámmal akartak focizni, de mikor mondtam, hogy volleyball, akkor nagyoon megörültek..a tesók is szeretnek röpizni, de a biztonságiak nem tolerálták a 2.emeleten a folyosón való aktivitásunkat, és feloszlattak minket :)

Annyira jó látni azt, hogy az embernek olyan haverjai vannak akik akkor is segítenek, ha nem kéri az ember...Szóval köszi Robika és Peti :) Ígérem megfogadom, és megszerzem bogárkát, kell amibe kerül..

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr381309764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása