rohanás...

 2009.06.27. 21:36

 kb ezzel az egy szóval tudnám a mai napom összegezni...Semmi mást nem tettem, najó utaztam 120km-t vagy lehet, hogy többet :)

A lényeg :

Dág-Dorog 3:1, 3:1

a végére már picit idegvoltam, aláztam az ellenfél felnőttjeit de ez sem volt elég. Hiába a II. osztály az akkor is II.osztály.... Max legközelebb...

Nem vagyok balfék...nem...nem..soha - ne kérdezzétek miért, de ezt találtam ki zárásnak...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr311212526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása