Kezdődik valami más...

 2009.06.18. 20:31

Ma végre lustálkodhattam... 10 elött anyu lelépett, de az ingatlanközvetítő megszakította nyugalmamat... Kettő környékén elmentem egy kínaiba majd kaja után visszajöttem és megnéztem a Matrix 1. részét... Aztán irány a lakást bemutatni, majd otthon szembesülök a röpi okazta fejfájásokkal...

De ezt vártam, a nyarat...de hol vannak a csajok...remélem holnap legalább már látni fogok ismerős arcokat...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr531194038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása