Szóval tegnap korán reggel kezdtem, osztálymise után...A technikai cuccokat összepakoltuk, majd kivittük a pályára... Imiékkel megcsináltuk a színpad borítását, majd kezdődött a gyereknap...Amúgy közben kisaggattam az egyetlen jó hosszúgagyámat... A rendőri bemutató után, kávét és forrócsokit csináltam a vendégeknek, felügyeltem az ugrálóvárakra, rajzversenyes gyerkőcökkel beszélgettem, hangosítást csináltam... A szellemi szintem hanyatlása a Mesélő muzsikusokkal kezdődött... Majd a Mystral után totálisan ovisnak éreztem magam... Majd végre minden abbamaradt, csak az eső nem... És mi máris kezdtük a lézerek, villógók, stroboszkópok, és egyéb látványtechnikai elemek beszerelését... olyan 400 főre számítottunk, de ebből csak az 1/3 része jött el... Az 1 óra után a limbózással mindenki belejött, majd DJ PROTEINTORONY tólta a laptopomnál ( úgy kinyirtam volna, de legalább megvan a gépemen most már megvan a Virtual DJ), majd kézbevettem az ügyet és jött a nap fénypontja a Karaoke :) Ekkor már mindenki tombolt  :)

A végére be lett játszva a Time To Say Good Bye ! De természetesen volt pókerbajnokság, amit József nyert ( na ezt sem értem, mert nem volt 2. helyezet, se 3. és a szabályok is...na mind 1 ), meg a legjobban táncoló 3 csaj oklevelet kapott...

Szóval a végére már János igazgató atyának is tettszett...

Csak 1 dolog zavart...Hogy nem jött el az akit legjobban vártam...És az, hogy ezt a kezdés után másfél órával tudtam meg egy másik lánytól....de mindig így van ez...Az egyik lány aki érdekel sosem ér rá, a másik pedig mindig igent mondd, csak utána én nézek, hogy nem jön el... És a poén az, hogy mindig ugyanarról a dologról szerettem volna velük beszélni...

Picit lehangolt a dolog...és most már nem tudom, hogy mit csináljak...és, hogy mi lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr51154392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása