Kínzó győzelem.......

 2009.03.24. 14:39

Ma a visszavágón Nyertünk 4:2 (2:2)re így összességébe kikaptunk 5:6ra ... A speckó sulis Nike kapusgatyó pedig kiszakadt és két kő felvágta a térdemet, de szerintem megérte...

Így legalább 120% készülhetünk a vasárnapi röpire......

A suliban csak 3 órám volt megtartva, az is magyar doga a CSTből, ami szerintem eléggé jól sikerült.....

Amúgy közben azon gondolkodtam, hogy mennyire vagyok nyílt egy kapcsolatra, mert a nagyim mostanában mindig erről beszél......

Tetszeni, még tetszenek lányok, de a megvalósításon van a baj.....Esztergom, Budapest, Debrecen, Németország ???? Mind1, szerintem ezt hanyagoljuk.

Amúgy tegnap még a google sem nézte meg a blogom :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr701022457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása