......Lent

 2009.03.18. 20:15

Tegnap edzésre menet, találkoztam a buszon Dórival, majd hazakísértem ( a gettóban lakik :D ),  majd edzés.... De Juszuf, Krissz, Sebi, Geizy és Ákos nélkül.... szóval futhattam a busz után...De visszaértem

Ma a suli dög uncsi volt, többnyire CST-t olvastam....Uhlár közölte, hogy jövőre nem ő lesz a matek tanárom, minden remény oda a matek érettséginél....

Suli után vártam a Franka-Dorog meccset, ahol majd elsírtam magam... Égés mindenki szar volt, még én is...Szerdán van még lehetőség javítani, és egyben az utolsó, az elődöntő elött...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr581010536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása