PHG

 2009.03.08. 19:02

 Napom megint egy nagy futással kezdtem. Egomban raktam ki a feladatokat... Visszajöttem a koleszbe, majd a rendrakás után kb már itt voltak a Patrónás csajok.... Az első probléma ott kezdődött, hogy a Frankában csak 1 női wc van.. (najó az 2 személyes) És csak 23-an !!!!! akarták használni.. Mind ez nem volt elég, nem volt egy gramm wcpapírsem a környéken... 

Majdnem lekéstük a misét a Bazilikában... Damján hozta a bunkó formáját, amit meg is jegyzet a ofő...

A közös ismerkedés nagyon szarul ment... Az osztálytársaim nagy része nyuszi volt... és természetesen a randa csajokhoz senki nem megy oda..(de azért 5-tel beszélni, azért már nobelt kérek)....

A közös ebéd jó volt, utána csoportprogram nagyon Ászul sikerült összességében. Bár voltak akik azt is ellógták...

Én egy olasszal egy tipikusan "pesti"csajjal és egy értelmesen normális lánnyal, nameg Marcoval. Nem végeztünk kiemelkedő munkát, de azért jól szórakoztak...Bár szegény digónak a végére már semmi sem sikerült, de valahogyan nagyon nem tud a fiúkkal bánni....

Szórakozásnak jó volt, meg pozitív visszajelzéseket kaptam....de nem hiszem, hogy máskor is ilyet szervezek....

Hiányzik Anna..../itt kb 3 percet gondolkodtam, hogy miért is/......és arra jöttem rá, hogy számít nekem már valamit... Pedig csak egyszer találkoztam vele.... De jó lenne megint....

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr83989757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása