Nem szeretem az ilyen kifejezéseket, de amikor ma délben lementem a koleszmenzára, majdnem eldobtam az agyam. Spontán belepakolták a sárgababfőzeléket a levesbe, a durva hogy a kettő még szét is vált....undorító.....fújj..

Megegyeztünk hogyan fogjuk csinálnia a tatabányai röpit, valószínüleg az ESZTERGOM UNITED néven fogunk indulni, de még bajaink vannak a 3. lánnyal... pontosabban nem tudjuk hogy ki lesz az...

Tegnap béna meccsen kikapott a nemzeti csapatunk Izrael ellen, de még a Németek is otthon kikaptak a norvégok ellen..

Tegnap kaptam meg Alex levelét németországból, hát eléggé gázos a csaj... Ma pedig egy gyerekes rajzfilmet kellett végigunnom a kimenőm....

Most arra készülünk idén először hogy kimegyünk 3. stúdiumon focizni a pályára...lehet hogy én is a fiúkkal tartok.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr90939525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása